Kebangkitan Mahasiswa
" Blog ini bukanlah bertujuan untuk menghasut mana-mana pihak, segala penulisan yang dikeluarkan untuk membuka minda kita semua berkait rapat dengan isu yang berlaku di Negara Malaysia yang kita Cintai.Semoga kita diberkatiNYA"

Keadaan Masih Sama..

By masterMind
Assalamualaikum..
Sudah lama tidak membuat kupasan berkaitan isu semasa, al maklum kesibukan mengatasi segala-galanya.

Hari ini suasana politik negara Malaysia masih lagi sama, tidak ada perubahan yang dilakukan oleh kepimpinan negara. Black 14 masih menjadi isu dan agenda utama kerajaan untuk menyiasat pemimpin-pemimpin dari barisan rakyat. Walaupun perhimpunan dijalankan secara aman, namun dihati pemimpin negara ini berkocak-kocak dan tidak tenteram. Kegusaran dihati mungkin berpunca dari kegagalan untuk mendapatkan majoriti 2/3. Namun sedar atau tidak sedar, pemerintahan BN harus diteruskan.

Jalankan amanah seperti biasa, usah risau dan gusar. Jika anda masih di pihak yang benar, rakyat pasti akan terus menyokong anda. Seharunya BN juga memberi peluang kepada Barisan rakyat untuk memerintah negeri yang dimenangi mereka. Tunjukan kematangan anda dalam berpolitik. Politik untuk kepentingan rakyat dan bukan untuk kepentingan peribadi atau kroni.

Sekian.
 

0 comments so far.

Something to say?